Kapanışa 3 dakika kala yemek siparişi vermek çok mu ayıp, kurye ne tepki verir 😬?

hayatımda asla yapacağımı düşündüğm bir şey değildi. bugün çok işim vardı yemek yemeye fırsatım yoktu. uykum da yok ve bir süre daha uyumayacağım. artık daha fazla dayanamadım birden uygulamaya girdim ve sipariş verdim. çok geç saate kadar sipariş aldıklarını biliyorum ama 4.30'da kapanıyormuş. aslında ben saati 3.30 falan sanıyordum yemin ederim, 3 dk kala sipariş verdiğimi fark etmedim. sonra pişman oldum ama iptal de etmediler. edebiliyoar mı bilmiyorum. umarım içine falan tükürmezler :( 23.59'da sipariş verenleri biliyorum da bu ilk kez başlarına gelmiştir herhalde :/

Kapanışa 3 dakika kala yemek siparişi vermek çok mu ayıp, kurye ne tepki verir 😬?
Cevapla