Üçüncü buluşmada hâlâ hiçbir şey almayan kız yiyici midir yoksa normal mi 😅?

yiyiciler de bize rastlıyor hep

Üçüncü buluşmada hâlâ hiçbir şey almayan kız yiyici midir yoksa normal mi 😅?
Cevapla