3 aydır konuştuğun bir erkeğe dogum günü hediyesi olarak celik anahtarlık ve deri bir ajanda vermeyi düşünüyorum sizce iyi mi kötü mü (erkekler olarak siz ne düşünürsünüz)
cok fazla neler seviyor bilmiyorum ve daha yeni yeni birbirimize alışıyoruz o yüzden abartı bir şey alıp onu da tedirgin etmek istemiyorum
Boş birsey olmasin kullanışlı olur diye bunları düşündüm ama saçma bulmaz dimi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence harika düşünmüşsün tatlım 😍 Yeni başlayan ilişkide çelik anahtarlık + deri ajanda tam dozunda, şık ve abartısız bir hediye. Hem kullanışlı, hem de “seni önemsiyorum ama üstüne de gitmiyorum” mesajı veriyor 💌
Anahtarlığa baş harfini, ajandaya da ismini yazdırma şansın varsa onu daha da özel kılar. Kesinlikle saçma bulmaz, aksine “ne kadar ince düşünmüş” der 🥹🎁