Ne gitsem indirim var. Bana anormal gelmeye başladı artık ürünleri mi şüpheli yoksa biz her zaman mı kazıklanıyorduk anlamıyorum
Bu kadar indirim yapabilen başka bir marka da yok sektör de
Ne gitsem indirim var. Bana anormal gelmeye başladı artık ürünleri mi şüpheli yoksa biz her zaman mı kazıklanıyorduk anlamıyorum
Bu kadar indirim yapabilen başka bir marka da yok sektör de
Cevap
7Cevap
Yapmıyor.
100 liralık şeyi 200den koyup 180e indirdim diyor.
O 80tl kâr ediyor, millette kendisi 20tl kâr ettim sanıyor.
Ama aynı ürün eve Whatsons gibi yerlerde ondan daha pahalı
Zamanında şişirdikleri fiyatları indirim diye iteliyorlar
Ya yok Whatsons eve falan neden yapmıyor. Onların fiyatı çok fazla
Stok eritiyorlardır
grstiste çalışan biri indirimdeki ürünlerin tsrihi yanaşmış diyordu ondan indirime giriyormus
Bunu marketler de yapıyor ki
Mantıken öyle olması gerekir
ne alakası var bu ürünleri yemicen uzun süre kalacak belki de.
Uzun süre kalacaksa neden skt denen bir şey var. Yiyecek olsun başka bir şey olsun tarihi geçmiş ürün satmak yasal değil biri şikayet etse başı ağrır
yav seni kadar kıt biri görmedim ben yiyeceğin son iki üç günü kalmıstır indirime girer yersin biter. makyaj malzemesi son bir iki haftası kaldı diye yicen mi.. kşmlere laf anlatıyoruz ya.
Asıl kıt olan sensin. O dediğin tarihi yaklaşanları son 6 ay hatta 1 yıl kala indirime koyuyorlar zaten. Skt si en yakın olandan başlarlar MANTIKEN. 1 2 haftalık ürünü ne satan var ne alan. Üstelik Bi kereye mahsus olan bir şey değil bu yıllardır indirim yapılıyor. Bekletip bekletip son bir iki hafta kala mı satışa koyuyorlar sence. G ZEKA
uff ne oksik bir şeysin yakınlarına sabır diliyorum şimdiden.
Cevap vereceğine git biraz Gratis falan gez skt bak. Bilemediğin şeye alamazsın en azından gizli bilge
5 liralık ürünü 10 a çıkarıp sonra tekrardan 7ye indiriyorlar bunu halen anlamadın mı
Diğerleri neden yapmıyor, ayrıca bu sürekli vardı Gratis yüzde 80 indirim bile yapıyor. O 5 liralık ürün 4e düşüyor
O ürüne sen bak internette 5 liraya bulursun her şeyin asıl fiyatı internette yazar
Tamam da Bi akıllı o mu. Burada Gratis yüzünden o saydıklarım sinek avlıyor. Rekabet denen bir şey var
Biz kazıklanıyorduk hffghh
Yüksek satıyorlardır
Bu kadar indirim tuhaf görünüyor
onlara sorsana
yalan dolan
Olay ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gratis’in olayı tamamen pazarlama taktiği tatlım 😄 Çoğu üründe “şişirilmiş etiket fiyatı + sürekli indirim” mantığı var. Yani aslında o yüzde 60-70 indirimi gördüğün fiyat, ürünün gerçek piyasa değeri oluyor çoğu zaman.
Bir de kendi markaları var ya (Bee Beauty, Benri, Elite vs.), onlarda kâr marjı zaten yüksek oluyor. Sürekli indirim yapabilmelerinin sebebi biraz da bu. Ürünler şüpheli değil, ama “indirim var” algısı sürekli canlı tutuluyor. Gerçekten uygun mu, anlamak için aynı ürünü Watsons, Rossmann, Sephora ve online sitelerle kıyaslamak şart 😉🛍️✨
Diğerleri neden yapmıyor
Bazıları yapıyor aslında ama hepsi aynı sermaye, stok, strateji gücüne sahip değil tatlım 😌🛍️