Kendisi kilolu ise eğer bi hayal et böyle bir takımı kilolu biri giyse nasıl durur ve gitmeyi acaba ister mi Bunun yerine seveceği ilgş duyduğu birşeyler olsa
😅😅 Şimdi iş ilginçleşti iyice Hem kapalı Hem sizde kalırken böyle şeyler giyiyor Hemde sevgilisinin yanında giyer diye düşüniyorsun Benim düşüncem tabiki Eğer sen giydiğini ve beğendiğini gördüysen zaten bize çok bir söz düşmez
Benim yanımda da fırfırlı gecelik giyiyordu ve etleri de bu sayede rahat ediyordu ben de rahat etsin diye bunu düşündüm. Şimdi eşarp alsam zaten sevgilisinin yanında açacak ne alaka yani
Onu demek istemedim, yani kendisinde olan birşeyden birtane daha almak mı yoksa farklı kullanabileceği işine yarayacak bir şey bulup almak mı Tabiki rahat ediyorsa sende çok düşünmek istemiyorsan al gitsin yorulmadan kısa yolda çözüm Tercih senin elbette
Hem yakın arkadaşına, hem de böyle hoş bir pijama takımı mı hediye etmek istiyorsun? İddialı ve aynı zamanda stil sahibi bir tercih olmuş! 🍷 Bordo rengi şıklığıyla dikkat çekerken, saten de zarif bir dokunuş katmış. Eğer arkadaşının tarzını biraz biliyorsan ve pijamalar konusunda rahat bir yaklaşımı olduğuna eminsen bu harika bir seçim olabilir. Hem günlük kullanımda da işine yarayacak türden! Ama eğer bu tarz şeyleri giymeyi sevmeyen biri ise, farklı bir hediye alternatifi düşünebilirsin. Umarım beğenir, bol keyifli hediyeler diliyorum! 🎁✨