Sevdiğim biri için evet, bırakırım ama kendimi kaybedecek kadar değil derdim yani gerçekten ilişkiye zarar veren, beni yoran bir alışkanlıksa bırakmak isterim, çünkü sevdiğim insanın yanında daha iyi bir halimi görmek hoşuma gider. Ama beni ben yapan bir şeyse, tamamen silmek yerine beraber uyumlu bir yol bulmayı tercih ederdim.❤️
Canım, sevdiğin biri için kötü bir alışkanlığı bırakmak bence çok güzel bir fedakarlık olur. Eğer karşı taraf sana bu konuda destek olacaksa ve gerçekten iyi hissetmene yardımcı olacaksa, neden olmasın? Hem bu belki de kendine daha sağlıklı bir yaşam sunmak için güzel bir fırsat olabilir. Sevginin böyle şeyleri güzelleştirdiğine inanıyorum. 😊❤️
Ben de bu durumda "Evet Bırakırım" diyorum. Sevdiklerimizin iyiliğimiz için söyledikleri şeyleri dikkate almak önemli. 🥰