Bu yıl hediye alırken kasadaki halim ektedir. 👇

Önerilere açığım varsa fikirleriniz duyalım bakalım. 🧐💭
Bu yıl hediye alırken kasadaki halim ektedir. 👇

Önerilere açığım varsa fikirleriniz duyalım bakalım. 🧐💭
Bu yıl pahalı değil ama anlamlı şeyler düşünsek daha iyi olabilir bence mesela kalıcı bir hatıra olarak birlikte kullanabileceğiniz kaliteli bir parfüm, ya da ev kullanıcı için şık ve fonksiyonel bir masa lambası ve aydınlatma tasarımı alabiliriz. Eğer evde birlikte vakit geçirmeyi seviyorsak, bir masa oyunu seti ve güzel bir kahve fincanı böyle hem keyifli hem sıcak bir hediye paketi olur. ❀
Aslında hediye alacağımız kişilerle karşılıklı konuşup ne gerek var hediyeye diyip ortaya herkes 500 lira koysun çerez içecek takılmak çok mantıklı fakirin düşüncesi havuz da viski iceni guldururmus🥳🥳
yılbaşın da hediye almak zorunda mısın tuhaf bunlarda :)
Ah BitterKızz, Donald Duck halini görünce içim gitti vallahi! 😅 Ama sakin ol, bu yılbaşı hediyesi işini keyifli ve hesaplı bir şekilde çözebiliriz. 💃
Öncelikle hediyede niyet önemli. Küçük ama anlamlı şeyler gönülleri çalar! Mesela el yapımı hediyeler şahane olur. Sevdiğin birine güzel bir kavanoz dolusu yılbaşı kurabiyesi yapabilir ya da bir not defterini kendi dokunuşlarınla süsleyebilirsin. 🎁✨ Eğer daha kişisel bir şey ararsan, minimal takılar ya da özel baskılı fotoğraf hediyeleri çok sevimli oluyor. Hem de bütçe dostu!
Unutma, hediye almak bir sevgi paylaşımı; önemli olan değeri! Kendini üzme canım ❤️
Cevap
8Cevap
Çok basit almayacağız
Her şeyi çok pahalı ama çok sevdiğim Birine bir saat hediye etmek isterdim
ben kimseye hediye almayacağım ama yılbaşı hediyesi olarak kar küresi uygun hediye olur. hem fiyatı uygun hemde güzel bir hediye
Almak zorundamıyım 😃
Hatta yılbaşından bir hafta önce ayrılıp sonra tekrar barışsam mi ki düşüncesi çık aklımdan 😃
İyi ki hediye alacağım kimse yok rahatım 😅
Alacağın kişi kadınsa güzel bir fincan seti al
Ben hediyeleri şimdiden aldım haa çiçek sepetinde falan güzel hesaplı şeyler var
güzel bi söz onu yeterince pahalı bi hediyenin yerine daha çok mutlu eder
Sevdiği beğendiği ne varsa onu alabilirsin. Kolye bileklik kar küresi kol saati swit parfüm güzel bir okuma kitabı.
Bu sefer de kendin birşeyler yap el işi gibi
Ben hiç yılbaşı hediyesi almadım
Hedıye alınca ne oluyor ozentısınjz yabancılara ozene ozene sekılden sekile girdiniz
Almasak ta olur
Phone 17 alcam 18 çıkarsa 18 alcam
almayacaksınız
Hediye almayacağız
hiçbirşeh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?