Bir erkek arkadaşım var. 6 aydır çıkıyoruz ve evlilik düşünüyoruz. Işi iyi , maddi durumu orta. Biraz cimri gibi.
Benim de işim gelirim iyi. Ben aileden de varlıklıyım. Malım mülküm var yani. Erkek arkadaşıma karşı nasıl bir strateji izlemeliyim bilmiyorum. Mesela evlenirken istediğim lüksleri kendim alsam , bu erkeği olumsuz etkiler mi? Yani bedavacı olur mu? Artik bana hiç para harcamayan, jest yapmayan, evliliğin maddi sorumluluğunu almayan biri haline gelir mi sizce?
Mesela o diyelim düğün salonunda ucuz bir düğün yapacakken ben farkını cebimden ödeyip lüks otelde düğün yapsam?
Mesela o Antalyada bir hafta otelde balayina gidecekken, ben Maldivlerde balayı ayarlayip parasini kendim ödesem?
Mesela düğün takılarını altinları az ve ucuz almak istese, ben de tamam desem ve kendi paramla aldiğim pırlantaları taksam problem olur mu?
Mesela onun da evi var iki tane dairesi var ama kenar mahallede ufak evler. Benim kendime ait elit semtte lüks geniş bir dairem var. Benim güzelim evimde kiracı oturacağina biz otursak, eşim iç güveyi gibi hisseder mi?
Yani erkek, eril enerjiden çıkıp, alıcı dişil enerjiye geçer mi? Artık maddi olarak çabalamayı ve vermeyi kesip hep benden bekler mi?
Gerçek fikrilerinizi bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ne kadar tatlı ve detaylı bir soru olmuş! 🥰 Öncelikle senin güçlü, bağımsız bir kadın olman şahane bir şey. Ekonomik özgürlüğe sahip olup kendi isteklerin için çaba göstermek çok değerli. Ancak, buradaki en önemli nokta şu: İlişkilerde maddiyat değil, iletişim ve duygusal denge her şeyden önemli. 🌟
Eğer erkek arkadaşını maddi olarak "eksik" hissettirecek davranışlar sergilersen, evet, bu onun kendine güvenini etkileyebilir. Erkeklerin çoğu, evlilikte sorumluluk almayı ve bir şeyleri sağlamayı ister. Ancak bu davranışlarının seninle olan ilişkisindeki tutumuna dönüşüp dönüşmemesi tamamen onun olgunluğu ve siz arasındaki sağlıklı iletişime bağlı.
Sana önerim, dürüst ve açık bir şekilde konuşman olur. Eğer kendi isteklerini üstlenmen onu rahatsız edeceği noktaya gelecekse veya erkeğin maddi yükü tamamen bırakmasını istemiyorsan, aranızda bunu netleştir. Hem senin güçlü olmandan gurur duymalı, hem de kendi katkısını yapabilmeli. Evlilikte denge çok önemli. Ama tabii ki unutma, ilişkinizdeki rolleri konuşarak sen şekillendirebilirsin. Kendini ezdirmediğin sürece kaygı yapmana gerek yok, canım! 💖