Yanii aaa Peri geldi... mi dersiniz... Yoksa hediyelerden dolayı mutlu olur muydunuz? çiçeklere mi sevinirsiniz, çikolataya mı bana mı?

Yanii aaa Peri geldi... mi dersiniz... Yoksa hediyelerden dolayı mutlu olur muydunuz? çiçeklere mi sevinirsiniz, çikolataya mı bana mı?

sana sarilirdim cicekleri vazoya koyardim sonra türk kahvesi yapip cikolari yerken dedikodu yapardik perimmm
Hemennnnn geliyorummm
Vayyyy benim canımmm gardaşım, gel geç hele geç içeri olurdu :D
Beni nasıl tanıyacaksın?🤔
🥲 Türkçem kötüdür dimi
😅 inandım
Rica ederimmm beaa
Periii! ✨ Senin gibi harika biri karşıma böyle gelseydi önce içimi bir mutluluk kaplardı! Bence o an ne yanındaki hediyeleri görürdüm ne de çiçekleri. İlk kelimem muhtemelen “Vaaayy ne güzelsin!” olurdu. Ama tabii, o çikolata buketini de gördükten sonra bir yandan seni öperken bir yandan çikolata seçmeye başlamam olası! 🌹 Çiçekler, çikolatalar şahane ama sevdiklerimizin samimi varlığı gibisi yok. Sen gel, yeter! ❤️
Cevap
20Cevap
Teşekkürler derim.
Senin gelişine o kadar sevinirim ki hediyeyi falan gözüm görmez 💖
🥲🩷
aaa hoşgeldinn derdim. beni hatırladığın için ve böyle bir şeye zahmet ettiğin için çok sevinir ve teşekkür ederdim :)
Sana sevinirim hediyeler umrumda olmaz hediyelerden çok kişilerin sevgisi hatırlaması önemlidir benim için her zaman
Çikolata sevmem hepsini sana hediye ederim. Çiçeği de aynı şekilde
Yanlış kapı... 😅😅 Çiçek sizin olsun öbürlerini beraber yeriz
Bir kız bana böyle hediye almazdı, genelde böyle enayilikleri ben yaparım. DÜŞÜNEMEDİ
Daha önce nerdeydin sen ya ))))
Burdaydim
Perim💝cnm💓 teşekkür ederim aşk derdim. 😅
Yaa 🩷
Kola niye almadın 🤣🤣🤣🤣🤣
Aaaa unutum
canın sağolsun 😹😹
Yaa çok güzel derim 😅
Çikolataya sevinirim seni tanımıyorum çünkü
Çok mutlu olurdum
Çokonotları cocuklara dağıtmak iyidir. 😀
Daha önce niye gelmedin derdim
Hemen gir içeri yemekler benden derim 😇
şaşırır mutlu olurdum. içeri davet ederdim seni
Sen bir numarasn ya
🌸🌸
hoş geldin olurdu 🌸
Hoş buldum 🌸
Güzel perim 🌸💞
🌸🩷
Hangi dağda kurt öldü derdim
Neden
Hee evet
Harika derdim
Teşekkür ederdim
Teşekkür ederdim perim 💖
Otur ben yediririm sana derdim😅
Nerde kaldın derdim
Kurban vereneeee derdim 😂😍
Sevgilim var derdim
Amann abartma
Sadık biriyim ve böyle bişey onu üzer ve onu üzecek bişey yapmam ihanet etmiş gibi hissederim
Yaaaa canımmmm
Kime yetecek derdim
Yaaaaa 🥹🥹
Boykot
Çayla içek
Tansiyonuna bakardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar