Herkese kasımpatı, bize zıkkımpatı 🌼 Bizim payımıza neden hep saksı düşüyor?

Her ay yeni bir çiçek furyası başlatıyorlar, herkesin evi botanik bahçesine dönüyor, biz hala kuru yaprakla idare ediyoruz. Biz daha ekimpatı çiçeği almamışken millet kasımpatı çiçeklerini almaya başlamış. Siz aldınız mı?
Herkese kasımpatı, bize zıkkımpatı 🌼 Bizim payımıza neden hep saksı düşüyor?
Herkese kasımpatı, bize zıkkımpatı 🌼 Bizim payımıza neden hep saksı düşüyor?
Cevapla