Gratis kasiyer kocama mı Yürüdü, ben mi çok SAFIM, ne olur bakın?

Gratise gittik birlikte küs olduğumuz için ben uzak durdum ondan. Kız hoş geldiniz dedi sevgilime yani bu normal sonra kasada ödemeyi yaptıktan sonra peçete ya da su istermisiniz dedi !!! Neden böyle bir şey sordu ! su satın aldı kocam.

-Peçete ve Su neden sordu diyorum spordan çıktım Spor çantam sırtım da terlediğimi görmüştür dedi ! Ama hiçte terlememişti ! (Okul sırt cantasi spor değil)

Sizce ben mi çok safım bu kız yürüdü mü? Kafayı yicem.

Gratis kasiyer kocama mı Yürüdü, ben mi çok SAFIM, ne olur bakın?
Cevapla