Alışveriş & Hediyeler Hem çok hızlı ısıtıp soğutan hem çok ses yapmayan bir klima istiyorum. Tavsiyeniz nedir? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Hangi şeylere dikkat etmem lazım Güncellemeler8 ay 1200 BTU iyi mi yoksa daha yüksek mi iyi? Güncellemeler8 ay 12000* Hem çok hızlı ısıtıp soğutan hem çok ses yapmayan bir klima istiyorum. Tavsiyeniz nedir? Cevapla Nedir Soruları Tavsiye Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
m Bichoteva0 Takip Et FenomenMaster Yaş: 21 6 ay Mitsubishi Electric (inverter modeller) genelde sessiz çalışma ve güçlü ısıtma soğutma performansı ile bilinir. Bunu alabilirsin 0 0 Yorumla
BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et Master Yaş: 34 8 ay Alışveriş & Hediyeler konusunda 593 cevap paylaştı. İkisi de çok acı 😥 0 0 Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 8 ay Alışveriş & Hediyeler konusunda 374 cevap paylaştı. Tlc iyidir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Mitsubishi Electric (inverter modeller) genelde sessiz çalışma ve güçlü ısıtma soğutma performansı ile bilinir. Bunu alabilirsin
LG nin klimaları güzel oluyor.
mitsubishi. üzerine tanımam.
salonu da mutfağa katalım mı
Mitsubishi.
Mitsubishi en iyisi
Airfel iyidir
Mitsubishi inverter
İkisi de çok acı 😥
Arçelik iyi
Tlc iyidir