

14 ayar 10 gr görünüşünü beğenmediğim bir bilekliğim var onu satıp yerine bunu almak mantıklı mı


14 ayar 10 gr görünüşünü beğenmediğim bir bilekliğim var onu satıp yerine bunu almak mantıklı mı
Cevap
1Cevap
Yani zarif gibi
Güzel görünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım bence bu bileklik oldukça zarif ve şık görünüyor! 22 ayar olması hem değer açısından daha iyi hem de tasarımı daha ince ve hoş olduğu için günlük kullanımda çok daha elegant durur. Eğer 14 ayar olan eski bilekliğini sevmiyorsan, onu satıp beğendiğin bir modele yönelmek kesinlikle mantıklı.
Sonuçta takılar senin tarzını yansıtmalı, değil mi? 😊 Bu bilekliği hem özel bir günde hem de günlük hayatta rahatlıkla kullanabilirsin gibi görünüyor. Yaşına da çok uygun, güzel bir parça derim! 💫