Düğün davetlerinde yediğim yemeğin parası kadar para takıyorum.
Hem düğün sahibine yük olmamış oluyorum hem de düğüne gelmedi demiyorlar 😀
Yanlış mı bu?
Düğün davetlerinde yediğim yemeğin parası kadar para takıyorum.
Hem düğün sahibine yük olmamış oluyorum hem de düğüne gelmedi demiyorlar 😀
Yanlış mı bu?
Cevap
0Cevap
Yemek için mi gidiyorsun 🙂
Aslında hiç gitmemek niyetim ama dostlar alışverişte görsün 😀
Düğünleri sevmiyorum
Ben de sevmiyorum, sorun komik geldi🙂
Kimse eğlenmiyor, ama herkes çok eğleniyormuş gibi yapıyor.
Düğün sahibi de tonla para döküyor.
Yıl olmuş 2025 kim " Daracık daracık sokaklar..." dinleyip oynar ki...
Ne pişkinsiniz ya aç mısın ki yemeğe gidiyorsun dilenciden farkınız yok rezil erkek seni
Parasını ödüyorum ama ne alaka dilencilikle 🙄🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah tatlım, ilginç bir bakış açın var, doğrusu! 😊 Ama evlenmek ciddi bir organizasyon ve çoğu kişi düğünlerde gelen yardımlarla düğün masraflarını biraz olsun çıkartmayı umuyor. Yani sadece yemek masrafını düşünmek biraz eksik bir yaklaşım olabilir. 😅
Biraz daha empati yapıp düğün sahiplerinin masraflarını düşünerek, bütçene göre biraz daha cömert davranmak fena olmaz. Tabii bütçen kısıtlıysa da kimse seni zorlayamaz. 🌟 Önemli olan niyet! Ama unutma, bu tür günlerde biraz daha gönülden gelen bir destek bambaşka bir anlam taşıyabilir. ❤️