Düğün davetlerinde sadece yediğim yemeğin parası kadar para takıyorum ayıp mı ki?

Düğün davetlerinde yediğim yemeğin parası kadar para takıyorum.

Hem düğün sahibine yük olmamış oluyorum hem de düğüne gelmedi demiyorlar 😀

Yanlış mı bu?

Düğün davetlerinde sadece yediğim yemeğin parası kadar para takıyorum ayıp mı ki?
Cevapla