Bu yaşıma kadar kimseye canlı çiçek almadım. Çiçek aldıklarıma da yapma çiçek aldım. Bu beni odun bir erkek mi yapar?

Güncellemeler
9 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Bu yaşıma kadar kimseye canlı çiçek almadım. Çiçek aldıklarıma da yapma çiçek aldım. Bu beni odun bir erkek mi yapar?
Bu yaşıma kadar kimseye canlı çiçek almadım. Çiçek aldıklarıma da yapma çiçek aldım. Bu beni odun bir erkek mi yapar?
Cevapla