Alışveriş yapıp aldığı seyleri üzerine bile denemeden gardolaba atan var mı? ?

Alışveriş yapmayı çok seviyorum ve kampanyaları görünce dayanamıyorum ve alıyorum ama çoğunu üzerime giyip denemeden getirip atıyorum gardolaba günün birinde giyerim diye, gerçi bazen gerçekten de iyi bir şekilde çıkıyor karşıma ama çoğunlukla aldığım şeylerin çoğunu zaten giyecek bir ortam falan da olmuyor, bu bir hastalık mıdır ve eğer hastalıksa bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Var mı benim gibi olan?

Alışveriş yapıp aldığı seyleri üzerine bile denemeden gardolaba atan var mı? ?
Cevapla