Sevdiğini alamıyorsan aldığını seveceksin sözüne katılıyor musunuz?

Bence kimse sevmediği, hiçbir şey hissetmediği biriyle sırf mantıklı diye evlenmemeli. Tamam mantıklı da olması lazım ama tek başına mantık yetmez bence

Sevdiğini alamıyorsan aldığını seveceksin sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla