Yargıtay der ki kişinin rızasını almadan fotoğraf çekip sosyal medya da paylaşmak KVKK kanununa göre
TCK 134 – Kişisel verilerin kaydedilmesi veya paylaşılması: Bir kişinin fotoğrafını rızası olmadan paylaşmak, kişisel verilerin hukuka aykırı şekilde ele geçirilmesi veya yayılması kapsamında cezai yaptırıma tabidir.
TCK 135 – Verileri hukuka aykırı olarak verme veya ele geçirme: Fotoğraf paylaşımı, mağdurun şikayeti üzerine 1-3 yıl hapis cezasıyla sonuçlanabilir.
TCK 136 – Haberleşmenin gizliliğini ihlal: Özel mesajlardan alınan bir fotoğrafın paylaşılması durumunda bu madde uygulanabilir.
a) Yargıtay 4. Ceza Dairesi, 2018/12345 Karar No. Olay: Bir kişi, eski eşine ait özel fotoğrafları sosyal medyada paylaşmıştır. Karar: Yargıtay, sanığın TCK 134 ve 136. maddeleri uyarınca suçlu bulunduğunu onamış ve hapis cezası vermiştir. Ayrıca mağdurun manevi tazminat talebi kabul edilmiştir.
bilgin olsun bence bu paylaşımını sil yoksa başına bela alırsın bak ona göre
Al arkadaşım avukat onun yorumu bu. Kafanıza göre kanun uydurup insanları korkutmaya çalışmayın.
Fotoğrafın kime ait olduğunu özellikle belirtilirse ( ad soyad ad ile birlikte) veya kişi kolayca teşhis edilebiliyorsa, o zaman kişisel veri ihlali olabilir. Fotoğraf tek başına kimliği ortaya çıkarmıyor, bu nedenle KVKK ihlali sayılmaz.
@benbircezveyim kvkk olması için birinin kişisel verilerinin paylaşılması gerekir. Bu nesne olarak sadece otomobil ve plakalı araçlar grubundadır. Birinin eşyası kvkya girmez git önce araştır öğren
Eğer parası olmasa dahi son parasını bunlara verirse marka takıntısı vardır ama parası varsa kaliteli marka alınca marka takıntısı olmuş olmaz hem zaten herkesin en değerli en pahalı en sevdiği 4-5 eşya vardır ve onlarda pahalı olur ve çekmeceye ya da dolaba konur yani marka takıntısı yok arkadaşının her kaliteli marka kullananın marka takıntısı yoktur
Sevgili kardeşim marka alabilecek durumu varsa alabilir ama durumu yokken cebindeki son paraya kadar böyle şeylere harcıyorsa sana ben de katılırım :) bu Biraz maddi duruma bağlı bir şey
marka kullanmak güzel bir şeyde. Kullandığın markaların etiketini saklamak tam anlamıyla sonradan görmelik. Bir şeyi aldın ve etiketini neden saklarsın yani ya da atılacak olan kutusunu? Çok saçma
Canım, burada sadece bazı kaliteli markaların ürünlerini görüyorum, ama bu onun kesinlikle marka takıntılı olduğunu göstermez. Belki de kendine yatırım yapmayı seven, kaliteyi tercih eden biridir. Marka kullanmak tercih meselesi, herkesin tarzı ve önceliği farklıdır 😊. Ayrıca, belki de bu ürünlerin bazılarını hediye olarak almıştır, kim bilir! Direkt yargılamak yerine bunun hakkında onunla tatlıca konuşabilirsin. Firikik verme, merak et ve anlayışlı ol. Hem de güzelce sohbet konusu olur! 💬💖
Alışveriş & Hediyeler konusunda 425 cevap paylaştı.
Zaten marka takıntılı birisi olduğu belli olmuyor mu? Bir bizden mi "evet, marka takıntılı"yı duymaya çalışıyorsun Bazı insanlar bununla mutlu oluyor, bu bizi etkilememeli. Herkesin doğrusu kendine, ne biçim arkadaşlık ya hemde Benim böyle bir arkadaşım olursa bir daha evime bile almam. Özel eşyalarımın fotoğrafını çekip bir de çok saçma diye paylaşacaksa s, iktirip gitsin. Karakter yoksunluğundan başka değil. Helenin böyle bir haraketini görürsem en fazla aşko bu ne ya diye dalga geçip güleriz, böyle utanmazca, ezikce bir haraket yapmayız.
Marka takıntısı olmakta hastalık gibi bütün hayatı böyle olan birisi ise zamanka narsist birisine döndüğüne bile şahit olabilirsin. Umarım hayatın renklerinin markadan ibaret olmadığını çok geçmeden anlar.
Bunları çekip paylaşman için kız arkadaşının izni var mı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
9 ay
Çok para verdiğin şeye daha fazla önem verirsin marka takıntısı değil bu.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
9 ay
Bende de aynılarını var çünkü kalite kokuyo giyim de gene kalite
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
9 ay
Ayy o kadar boş ve gereksiz geliyor ki böyle şeyler anlatamam. Fakir psikolojisi işte. Bunlara kolayca sahip olan biri kutusuna çöpüne değer vermez ama fakir zar zor para biriktirip alınca böyle yapar dkfkf