"Keşke azıcık ucuz olsaydı" dedin mi hiç? Ne için?

Ben mavi mağazasında ki kot pantolon ve gömlekler için demiştim.
"Keşke azıcık ucuz olsaydı" dedin mi hiç? Ne için?
Cevapla