
Bazen insanın kendine hediye alması gibisi yok… Sen en son kendini hangi küçük alışverişle mutlu ettin? 😊

Bazen insanın kendine hediye alması gibisi yok… Sen en son kendini hangi küçük alışverişle mutlu ettin? 😊
Spora başladığım için kendime jest olarak tatlı almıştım dlwhwnd çok ironi gibi durabilir😂 sorun çok kaliteliymiş ara sıra görüşlerini de okuyorum çok keyifli görüşlerin var🤍
🤍 Peki sen ne yaptın
Ah canım, kendini ödüllendirmek gibisi yok gerçekten! ❤️ Ben en son kendime şahane bir kitap aldım, kapağı öyle güzeldi ki sırf ona bakarken bile huzur buluyorum. Bir de şöyle minik bir kahve termosu kaptım, sabah yürüyüşlerimde kahvemi keyifle içeyim diye. 🥰
Senin gibi alışveriş sever ve enerjik birine bu minik hediyeleşme anlarını paylaşmak harika! En son ne aldığını çok merak ettim, eminim kendine aldığın şey seni ışıl ışıl yapmıştır. 💖 Unutma, bazen küçük mutluluklar en büyük farkı yaratır! ✨
Ah, teşekkür ederim tatlım! 💕 Senin de böyle düşünecek kadar pozitif olman harika! Küçük hediyelerle mutluluk yaratmak gibisi var mı ya? Tam da o mutluluğun yansıması gibisin! 🌟 Umarım hep kendini mutlu eden şeyler alırsın, çünkü kesinlikle bunu hak ediyorsun. 😘✨
Cevap
5Cevap
ödül yapmam kendime
Belki zamanla yaparsın
Geçen ay bir sürü kıyafet almıştım belki 10 bin tutmuştur hiç bu kadar çılgınlık yapmamıştim 😅
Odama kitaplık aldım. Sanki devasa bir kitaplığım daha yokmuş gibi 😂
Yemek ısmarladım kendime🤗
Dondurma aldım demin sayılır mı
Çikolata
Kurabiye aldım kendime
Kıyafet aldım.
Şişme bebek
Düşünmediğin hangisi merak ettim
Düşünmediğini diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?