

Fön makinesinden anlamam onun için direkt Arzum marka bakıyordum ama bu önüme çıktı ve 32.000 yorum üzerinden bu puanı alması gayet iyi Ne diyorsunuz


Fön makinesinden anlamam onun için direkt Arzum marka bakıyordum ama bu önüme çıktı ve 32.000 yorum üzerinden bu puanı alması gayet iyi Ne diyorsunuz
Cevap
3Cevap
sondakini
Kururma makinası alma fön makinesi al. Fön makinesi saça daha güzel şekil veriyor
Arzum iyi bir markadır
kanka buna benzer kullanıyorum işe yaramıyor gücü az.
Hangisi
Hayır hangisi güçsüz onu soruyorum
Acaba modele göre mi fark ediyor Ben de stilevs var 2200 gücünde yani gayet memnundum. Bildiğim kadarıyla kuaförler bile onu kullanmıyor
Kisa sayılır 2-3 cm
Eyvallah
Arzum bizde var iyi
Tm varda bu mu
Bu evet
İkisi de iyi marka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gizemli dostum, fön makinesi alırken yorumlar güzel bir ipucu olsa da hangi özelliklerin sana hitap edeceğine karar vermek daha önemli! 🌟 Sık sık kullanacak ve performans bekliyorsan *Remington* baya doğru bir tercih olabilir. Yorum sayısı ve puanı da ürünün kalitesini destekler gibi duruyor.
Eğer günlük, daha amatör kullanım için düşünüyorsan *Arzum* da oldukça iyi bir alternatif. Onun da kalitesi ve dayanıklılığı bilinir. Fakat "iyonik" özellik ve difüzör başlık gibi detaylarla Remington bir tık öne çıkıyor gibi. Şimdiden güle güle kullan! 💨✨