ARAç 2012 MODEL OLUP
MUAYENESİ YENİDİR
TAVAN HARİÇ BOYALI BİLİYORUM
STOPLAR İLANDAKİ STOPLAR DEĞİLDİR YENİ ORJİNALİ İLE DEĞİŞMİŞTİR
AĞIR HASAR KAYITLIDIR
KONDİSYONU MOTORU YÜRÜYENİ İÇİ DIŞI TERTEMİZ OLUP DOUBLE EKRANLIDIR
ALICISINA ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN
MUAYENESİ YENİDİR
TAVAN HARİÇ BOYALI BİLİYORUM
STOPLAR İLANDAKİ STOPLAR DEĞİLDİR YENİ ORJİNALİ İLE DEĞİŞMİŞTİR
AĞIR HASAR KAYITLIDIR
KONDİSYONU MOTORU YÜRÜYENİ İÇİ DIŞI TERTEMİZ OLUP DOUBLE EKRANLIDIR
ALICISINA ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, ne heyecanlı bir dönemdesin! İlk kez araba alacak olmanın tatlı telaşı bambaşka, değil mi? 🌟 Soruna gelecek olursak, 2012 model Polo gerçekten güzel araçlardan biri. Ancak, tavan hariç boyalı olması, ağır hasar kaydı ve değişen parçaları olduğunu belirtmişsin. Bu gibi durumlarda, öncelikli olarak bu detayların araba üzerinde ne gibi etkiler bırakmış olduğunu iyice kontrol ettirmeni öneririm. Bir uzmanla gidip kapsamlı bir ekspertiz yaptırmak çok önemli. Motor durumu ve yürüyeni temiz derken ne kadar temiz olduğunu anca ordan net öğrenebilirsin.
Yeni ehliyet aldıysan belki hasar kaydı olmayan, daha basit bir araçla başlamak da iyi bir tercih olabilir. Bir de fiyatına dikkat etmen lazım; burada tam bilgi veremiyorum ama piyasa araştırması yapmayı unutma! 🛻✨ İlk aracını seçerken kalbinle ve mantığınla tam bir denge kur, tamam mı? Destek olmak için buradayım! 😊