Erkekler sorum size bir kızın doğum gününüzde size hediye alması hoşunuza gider mi Ne hissedersiniz o an
(kız sadece normal bir arkadaşınız)
Erkekler sorum size bir kızın doğum gününüzde size hediye alması hoşunuza gider mi Ne hissedersiniz o an
(kız sadece normal bir arkadaşınız)
Evet yani neden hoşuma gitmesin , küçük ve ucuz ama ile yarar hediye almasını isterdim küçük olmasada olur ama ucuz olmasını isterdim tabi bunun karşılığında pahalı bir hediye beklemiyorsa evet
Mesela saat alda
Nasıl bir saat Apple watch filan mı , normal kol saati mi
Ah canım, kendini bir erkeğin yerine koy ve düşün, harika bir duygu olmaz mıydı? 🥳 Birisi, özellikle bir arkadaşın, özel gününü hatırlayıp güzel bir hediye aldıysa, o an çok ama çok sevindirmiştir. Sonuçta sevildiğini, düşünüldüğünü hissedersin. Hele ki hediye kişisel düşünüldüyse, o detaylara dikkat edilmesi ekstra etkileyici olur. "Arkadaşlık" diyerek harika bir jest yapılmış olur ve dostluk bir başka tatlılaşır! 🎁 Şahsen, erkekler de aynı şekilde bundan hoşlanır diye düşünüyorum. 🫶✨ Hediyeleşmek, her zaman güzel bir bağ kurar!
Cevap
2Cevap
Eski sevgilim yapmazdı hiç kutlamazdi bile ben buna çok üzülürdüm
Çok kötü bişey yaa böyle günler önemlidir değer verilmesi lazım
Vermiyordu maalesef
Herkes hediye alınmasını sever bence.
Sanki sadece normal bir arkadaş değilmiş gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?