Bir kargo kuryesine ilgi duyuyorum ama güvenilirler mi malum çok eve gidiyorlar?

İlk denk geldiğimde mistik bir etkilenme yaşadım. Neyse normaldi sonra ama beğendim. Bu arada sıcak iki satır konuşurken arada kafasını bile kaldırmadan gider oldu. Arada yüzüme güzel bakar yakaladığım da oldu. İlgisi olabilir mi bu dengesiz yaklaşım niyedir. Başka evlerde de beğendiği mi vardır

Bir kargo kuryesine ilgi duyuyorum ama güvenilirler mi malum çok eve gidiyorlar?
Cevapla