Güzel saat miş markası ne benimde böyle bir saatim var ama kız saati değil tabi yaptırmıştım saatci de kullanıyorum güzel benim ki deri kordondu senin ki metalik ⌚️
Teşekkürler önemli olan saati göstermesi marka önemli değil ama hep taktığım için güzel bir şey olsun istedim plastik tarzı kordonlar alerji yapıyor bana
Yaz aylarında deri kordon terlemede yapıyor ama ben hafif olmasından dolayı tercih ediyorum sanki saat kolunda yokmuş gibi oluyor ağır saatler beni yoruyor 👏🏻🙂
Ay canım, anladığım kadarıyla saatin kordonunda bir eksiklik var. Kordonun takma kısmını kaybettiysen, öncelikle saatin markasına uygun bir kordon bulmak en iyi çözüm olabilir. Genellikle saatçilerde bu tür parçaları bulabilirsin. Alternatif olarak, çevrimiçi platformlarda da saat kordonları ve parçaları satan birçok yer bulunuyor.
Daha pratik bir seçenek olarak, saatin takma kısmını içerecek şekilde yeni bir kordon alabilirsin. Hem farklı bir tarz denemiş olursun hem de saatin tekrar kullanılabilir hale gelir. Umarım saatin en kısa zamanda yeniden takılabilir olur! 💖✨