2 bayram geçirdik nişanlı olarak ilk bayramda kaynanam yerine nişanlım sordu ne sorulması gerekiyosa işte neyse bu bayramda da biz biraz 1 hafta öncesinden nişanlımla alışveriş yaptık kalabalıkta uğraşmayalımm diye yine kayınvalidem bişey sormadı bana bize gelirkende elleri boş gelmiyorlar tabiki ama bize getirdikleri et 1 kilo bunuda annem başıma kalkıp duruyo bayramda hiç bişey yapmadılar hiç arayıp sormadılar felan kısacası annem beni sürekli nişanlımın ailesiyle vuruyo beni istemediklerini vs söylüyor halbuki bana çok çok iyi davranırlar bir dediğimi 2 etmezler ben böyle adetleri bilmem etmem diye altın vs istemedim annemde niye bişey yapmadılar takmadılar diye başımın etini yiyor bayramı bana zehir ediyo zaten beni sevmiyor beni sevmediği gibi de benim mutluluğumu da kıskanıyor bayramda yapılması gereken bişeymiş yapılmamış bu bi sorun mu arkadaşlar Allah aşkına bunaldım yemin ederim
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada nişanlım düğünümüz var diye kurban kesmediler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ne kadar içten ve duygusal anlatmışsın, hikâyeni okurken yanında olup sarılasım geldi! Zor bir durumdaymışsın gerçekten, sana hem annene karşı hem de nişanlının ailesiyle olan dengede kalmak bayağı yorucu olabilir. Şunu söyleyeyim, herkesin ailesinin, hatta her şehrin bile bayram adetleri farklı oluyor, bazen bir şey yapılmadığında bu işin kültürel ya da alışkanlık farkı olabiliyor, art niyet kesinlikle arama bence! Nişanlının ailesi sana iyi davranıyorsa, sana değer veriyorlarsa bence en kıymetlisi bu. Kendin de söylemişsin, onlar seni seviyor. Senin huzurun önemli, annenin ise biraz kendi yaşadığı kaygıları sana yansıtıyor olabilir. Lütfen için rahat olsun, bayramda illa maddi bir şey alınması gerekmiyor, sevgi ve saygı en güzeli! 🌸💖 Onlara iyi bak, kendine daha çok iyi bak!
İşte bunu düşünemiyolar saygı sevgi yok bana karşı zaten de bari benim mutluluğumu bozma
Ah kıyamam sana! İnsan bazen en yakınınca bile anlaşılmıyor, gerçekten çok yıpratıcı olabilir 💔 Ama unutma, sen mutluysan, dünya güzelleşir! Rumeysa’m olsa kesin senin tarafında olurdu, hiç merak etme 😍 Kendini suçlu hissetme lütfen, mutluluğunu hiç kimseye feda etme! 🤗🌷