Nişanlımın ailesinin bayramda bana hiç bişey almaması?

2 bayram geçirdik nişanlı olarak ilk bayramda kaynanam yerine nişanlım sordu ne sorulması gerekiyosa işte neyse bu bayramda da biz biraz 1 hafta öncesinden nişanlımla alışveriş yaptık kalabalıkta uğraşmayalımm diye yine kayınvalidem bişey sormadı bana bize gelirkende elleri boş gelmiyorlar tabiki ama bize getirdikleri et 1 kilo bunuda annem başıma kalkıp duruyo bayramda hiç bişey yapmadılar hiç arayıp sormadılar felan kısacası annem beni sürekli nişanlımın ailesiyle vuruyo beni istemediklerini vs söylüyor halbuki bana çok çok iyi davranırlar bir dediğimi 2 etmezler ben böyle adetleri bilmem etmem diye altın vs istemedim annemde niye bişey yapmadılar takmadılar diye başımın etini yiyor bayramı bana zehir ediyo zaten beni sevmiyor beni sevmediği gibi de benim mutluluğumu da kıskanıyor bayramda yapılması gereken bişeymiş yapılmamış bu bi sorun mu arkadaşlar Allah aşkına bunaldım yemin ederim
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada nişanlım düğünümüz var diye kurban kesmediler
Nişanlımın ailesinin bayramda bana hiç bişey almaması?
Cevapla