Sizce hangisini almalıyım hangisi daha güzel ve hangisi bana yakışır?

Beyaz tenliyim balık etliyim orta boydayım ve Sarışınım sizce hangisi daha güzel ve hangisi bana çok güzel gider bu ikisini de çok beğendim kutlama tarzı yerlere giderken giyeceğim (18 yaşındayım)
Sizce hangisini almalıyım hangisi daha güzel ve hangisi bana yakışır?
Sizce hangisini almalıyım hangisi daha güzel ve hangisi bana yakışır?
Güncellemeler
1 yıl
Renk değil model olarak gösterdim renklerini seçeceğim
Sizce hangisini almalıyım hangisi daha güzel ve hangisi bana yakışır?
Cevapla