Kızlar sevdiğiniz adam ona aldiginiz hediyeyi kulanmayi bıraksa ne hissedersiniz?

Kızlar sevdiğim adama 3 ay önce kupa bardak almıştım 3 ay boyunca kulandı bu hafta cuma gününe kadar cumartesi günü doğum günü vardı bende ona kalp şeklinde hediye kupa verdim oda bilmiyorum ne yapti ona o günden sonra sık sık kullandiği ona aldığım kupayı bi kenara bırakıp ona aldığım kupanın aynı modelinden ama bi tık büyüğü ama aynı model neyse bi kenara bırakmış masasının üzerinde ve ona yeni gelen aynı kupayı kulanmayi başlamış bu bir haftadır kulanıyor gözüme sokarak kulanıyor bende canım gibi ona aldığım kupayı kullandığını sandım bugün fark ettim odasında 2 tane aynı modelden ama bi büyüğünü bu hafta boyunca kulandı 2 sını yan yana dizmiş hem ona aldığım kupayı masasının üzerine koymuş hemde aynı modelden ona gelen ama bi tık daha büyüğünü koymuş onları görünce fark ettim ve açıkçası çok kirildim bide beni üzen şey benim ona aldığım kupayı masasının üzerine bırakıp aynı modeldeki bi tık büyüğünü ona gelen kupayı kulanmaya başlamış bide gözüme gözüme sokuyor acaba ona kim o kupayi verdi delirmek üzereyim ve çok kirildim üzüldüm kizlar siz benim yerimde olsaydınız ne hissederdiniz ve sevdiğiniz adama artık nasıl davranırdınız

Kızlar sevdiğiniz adam ona aldiginiz hediyeyi kulanmayi bıraksa ne hissedersiniz?
Cevapla