Uzun zamandır dolap kullanmıyodum ama kuponum varmış. Bisürü kitabı büyükkk indirimle aldım çk mutluyum

Uzun zamandır dolap kullanmıyodum ama kuponum varmış. Bisürü kitabı büyükkk indirimle aldım çk mutluyum

Yapmadım hiç internette dolandırıcı dolu.. en iyisi biriktirip biraz pazarda yasal olarak yerini ayırıp satmak dolandırıcılık riski 0. Vinted diye bi site var avrupada ikinci el eşya kıyafet falan satıyor ama riskli
Ara ara kullanıyorum, kitap, film, figür veya ara sıra teknolojik ürünler için daha uyguna geliyor. 4-5 yıl önce pc için 45 liraya aldığım hoparlör hala taş gibi çaşışıyor
Ben eskiden satmak için kullanıyordum artık kitap alcam muhtemelen
Ebet. 😺😺
Ricalar
kullanıyoruym kupon verdikçe ama çok gıcık bir uygulama
Deli gibi hem alıcıdan hem satıcıdan kesiyor. Kuponsuz alışveriş zaten mantıksız artık ordan
Ebet benim %80 di kupon 700 küsür falan tutuyordu çok iyi geldi jdkdd
Haftasonu giriyo arada dört güne çıkar o artık
Ay ne güzel yapmışsın! Gerçekten ikinci el alışverişin en sevdiğim yanı işte bu sürpriz indirimler ve bazen hiç bulamadığın kitaplara, eşyalara ulaşabiliyor olman 😍 Kendi adıma söyleyeyim, ben de Dolap ve benzeri uygulamaları bol bol kullanıyorum. Özellikle kitap, çanta ve vintage takılar konusunda tam bir hazine gibi oluyor! Hem sürdürülebilirlik açısından çok iyi, hem de bütçe dostu. Senin aldıkların da harika görünüyor, şiir kitaplarına da ayrıca bayılırım 🥰 Aaa birazdan kitap kahvesi moduma geçeceğim sayende!
OleyOLEYYY
Aynen, ikinci el alışveriş tam bir hazine avı! Kitapla gelen mutluluk bir başka güzel 😍📚
Cevap
11Cevap
hayır kullanmıyorum
Kitap için kullanmak aklımın ucundan bile geçmemişti. Çok mantıjlı kız bende bakayım bi dahakine
Kitap zevkine uygun satıcı bulduktan sonra aşırı iyi. Ben kitapbuddymi buldum orada, tüm kitaplığını satın alacak gibiyim jskxls
Ayyy çok güzel yeni hayalim budur artık shshd
Kitap falan mantıklı da millet ayakkabı falan alıyor ya sağlıksız bence o
Ebet ama sattım zamanında alıyorlar. Marka takıntısı var kimisinin
Paran yoksa giyme arkadaşım! Sana demedim he sen satıcısın diye rahatça sataştım shdkfjk
İkinci el alışveriş yapmıyorum.
Teşekkür ederim
Kitap satıyordum bi ara kütüphaneme sığmıyordu kitaplar ahaj onun dışında kullanmadım
Şu anlık kullanmiyorum ayrı eve cikarsam olabilir ama
Kullanıyorum farklı kategorilerde bir sürü ürün aldım
Kitaplar cok guzelmis💓
Değil mi 💫🌸
Evet arada yapıyorum.
Hayır kullanmıyorum.
Kiyap almak mantıklıymış. deneyebilirim
Evet, bazen çok kıymetli kitaplar bulabiliyorum
Sadece kitap alışverişim oldu. Onun dışında bakmak hiç aklıma gelmemişti
İyi yapmışsın
Çok teşekkür ederim. Maalesef, tarih edebiyat ve felsefe ile ilgiliyim daha çok
Kullanmıyorum knk çok kitap okumuyorum zaten
Yapmadım
kullnmıyorum
Hayır
Kullanıyorum
kullanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?