Erkek kız arkadaşının ufak tefek ihtiyaçlarını alması hoş olmaz mı?

Sevgilim yedirme de içirme de vs cimri değildir hatta ufak tefek şeyleri ödemek istediğimde genelde ödetmez. Ama arada ufak tefek ihtiyaçları da karşılasın istiyorum mesela dün deodorant aldım sadece 50 liraydı kendi de deodorant aldı ayrı ayrı ödedik kasada. Ben ona dedim hatta ben seninkine de birlikte geçeyim diye yok vs dedi. Bilmiyorum niye böyle yapıyor? Yemeden içmeden kısmaz ama küçük alışverişlerde Ben ödeyeyim vs yok

Erkek kız arkadaşının ufak tefek ihtiyaçlarını alması hoş olmaz mı?
Cevapla