Kiyafet bakıyorum bulamıyorum, mağaza önerir misiniz?

Nereye baksam bol paça pantolon var, internetten tayt aldım çok güzel. Bluz falan da bakıyorum. Avmye gittim baktım kiyafet ama yok, hep bol şeyler ben sevmiyorum. Takım bakıyorum ama yakışmıyor. Önceden 115 kiloydum şu an 72 yim ama alt göbeğim duruyor o yüzden bazı kıyafetler kötü duruyor.

Başka bi avmye bakcam da bilmiyorum gitsem mi kendime göre güzel biseyler bulabilir miyim tayt, pantolon falan ya da esofman. Mağaza önerin
Kiyafet bakıyorum bulamıyorum, mağaza önerir misiniz?
Cevapla