Nişanlıma doğum günü hediyesi alacağım. Bütçemi çok zorlamak istemiyorum ama dandik bir şey de almak istemiyorum. Bütçe ne kadar?

Asgari ücretten daha az alarak çalışıyorum. Bütçemi zorlamadan ne kadarlık bir hediye alabilirim sizce nişanlıma? 2 bin TL’lik hediye bu devirde az ve değersiz mi olur? Ne kadara çıkmalıyım?

Nişanlıma doğum günü hediyesi alacağım. Bütçemi çok zorlamak istemiyorum ama dandik bir şey de almak istemiyorum. Bütçe ne kadar?
Cevapla