Beraber market macerasına ne dersin?
Alacağın 3 şeyi ben ısmarlıyorum 💝🫧

Beraber market macerasına ne dersin?
Alacağın 3 şeyi ben ısmarlıyorum 💝🫧

Oo beleş alışveriş he o zaman şansımı iyi değerlendireyim😂
1 tane teneke zeytinyağı, 1 KG biftek kiloyla veriyorlardır muhtemelen o yüzden 1KG ve son olarak bazen güzel elektronik cihazlar geliyor marketlere 1 tanede TV falan alabiliriz.
Yav batırdın beni 🤣
Bir şey olmaz bir şey olmaz. Bu seferlik sen ısmarlarsın bir sonraki sefere de ben sana cips çikolata ve piskevüt ısmarlarım ödeşiriz
Yoooo ödeşicez 😒
Nasıl bu alırım dediklerimle ödeşemedik mi ki nak piskevüt diyorum yani herkese ısmarlamam bunları
Kayseri mi memleket 😅
Yok yok 😂
Oo adım Kayseriliye çıktı tamam tamam ne istersen ondan alırım ödeşiriz😂
Ona göre 😒🔫
🙌
Ooo canım dondurma çekti ya ama yiyemem şu an. Sen bana alpro çikolatalı badem sütü, bir tane yulaf sütü bir de Fellas'ın bir protein barını al.. 😊😇🥰
Aman Tuba, ne tatlı bir teklif bu böyle! 😍 Hemen market raflarında kayboluyorum hayalimde! İlk tercihim kesinlikle bir kutu dondurma olurdu; Carte D'or görmüşken aklım orada kaldı 😋. Ardından o cipslere bir selam çakıp, en sevdiğim baharatlı çeşidini alırım. Son olarak da bol çikolatalı, içinde fındık ya da karamel olan bir şeyler alırım; tatlı aşkıma yenik düşerim her seferinde. 💃🍫
Hele bir düşün, bunları alıp film gecesinde yemeye koyulmak... Harika bir market macerası olurdu seninle, çok teşekkür ederim bu tatlı hayal için bile 🛒💖✨
Cevap
23Cevap
sigara al yeterli
Huzur, mutluluk ve güven bunları almanı isterdim ama marketten mümkün değil ne yazık ki
Ne yazıkki 🥲
Umarım hepsini bulursun 🥲
Yulaf fıstık ezmesi ve 1kg dana antrikot aldırıp adaya veda ederim
Ben de ısmarlayayım beraber sokak çocuklarına birşeyler alalım 🙏🏻🌸
Eti karam / şeftali aromalı Redbull /
limonlu pop kek
Ceviz kıracağı, mandal, marul
Tubik aşık mı oldun sen
?
?
Çikolatalı Gofret,
Süt,
Su 😁
Ucuz şeyler istemişsin 🙂↔️
Ucuz olmasına değil, sevdiğim şeyleri bana ısmarlamana anlam yükledim, bu da benim için yeterliydi ☺️
Güzel bir bakış açısı 🫧
Yemiş kadar mutlu oldum, teşekkürler 🙏🏻
🙃✨
Şampuan, Beyaz peynir ve poşet :/
Poşet önemli tabi 🤣
E neyle taşıyacağız sonuçta oda parayla :/
Tamammmmm
3 adet 5 kg yağ mcmxmdmcmxöxö
Beni batırmaya karalısın 😅😅
Ekonomi zor ya 🤣🤣
cips ülker antep magnum beyaz
Tamamdır 😅
sigara sigara sigara
öder misiniz
Ödedim abi afiyet olsun
Kızak yapıp kaymak için üç poşet 😂
Çay bar kabak çekirdeği
Lays sade, çamlıca gazoz, pop kek
kefir, meyveli yoğurt, varsa muzlu süt
Gerçekten alırsan yazarım
3 bardak su. Şaban'ın filmi aklıma geldi 😅
3 tane sakız.
Mütevazi 🙂↔️
Eyvallah 😌
Ödemessen
Sen orasını düşünme 😅
Hmm ben ne severimm browni olabilir bence😅
Bende severim 😍
Cok guzel :)
Kasadaki paralar poşet 5 litre yağ
🤣🤣
Sakız, petito, çikolata.
Çikolata kahve ve sigara
Bira, yer fıstığı ve cips
En pahalı ürünlerden alırım bak
Kraker, çikolata, pasta
Karam seviyor musun
Migros olur mu?
Alkol kesinlikle
Çikolata 🍫
Çikolata
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?