Evliyken mi daha fazla hediye alınmalı yoksa sevgiliyken mi?

Biz eşimle sevgiliyken ben fazla hediye almıyordum zaten çok hediye alan birisi değilim o da hiç dile getirmedi bunu şimdi 4aylık evliyiz ben çok fazla hediye almaya başladım eşime ve ona ilgim arttı her anlamda eşimde bana sen önceden çok hediye almazdın dedi bana bende eşim oldun arttık dedim o da güldü bence sevgiliyken çok hediye almaya karşıyım evlenince olması daha iyi siz ne düşünüyorsun eşlerimiz başımızın üstünde

Evliyken mi daha fazla hediye alınmalı yoksa sevgiliyken mi?
Cevapla