Arkadaşlar bir defa sordum herkesin fikrini duymak istiyorum?

Defactdan iki ürün aldım daha doğrusu sizin tabirinizle çaldım gibi bir şey. Alarmları yoktu sökülmüş veya çıkmış dı. Poşetime koydum kabinde sonra çıktım çok pişmanım tövbe etttim bidsya yapamicam. Ama beni bulurlar mi acaba. Çalışanlardan mi kesiliyor yoksa kamera kayıtları mi izleniyor. Kameradan bulamazlar bence o kadar insan gelip o kabinlere giriyor sonuçta linçlemeyin yardımcı olun zaten pismanim ve korkuyorum bulurlar mi beni yoksa umursamazlar mi böyle yapan var mı dsha benim gibi
Arkadaşlar bir defa sordum herkesin fikrini duymak istiyorum?
Cevapla