Flörtüme sürpriz yapıp çiçek göndermek istiyorum sizce sapık gibi algılar mı?

Bana 14 şubatta çiçek gönderseydin ya demişti sonra içimde kaldı. Ben de 8 martta göndermeyi planlıyorum ama soyadını bildiğimi bilmiyor. Kendim buldum soyadını bir şekilde. Bir de yurdunun cebeci kampüste olduğunu biliyorum ama hangi yurt bilmiyorum. İki tane yurt var ikisine birden göndermeyi düşünüyorum risk almak yerine siz ne diyorsunuz? Okula göndersem okuldan bulamaz gibi geliyor

Flörtüme sürpriz yapıp çiçek göndermek istiyorum sizce sapık gibi algılar mı?
Cevapla