Sevgilm sürekli ne istiyrsun sana alaym, sen mutlu olnca bende mutlu oluyrm diyor. Sizce aldırmm etik mi? Ayrılırsak ayıp olmaz mı?

Yani utanıyorum.🙄
Sevgilm sürekli ne istiyrsun sana alaym, sen mutlu olnca bende mutlu oluyrm diyor. Sizce aldırmm etik mi? Ayrılırsak ayıp olmaz mı?
Cevapla