Düştük bir sevdaya, bakalım üretici olacak kadar profesyonel olabilecek miyiz🤷🏻♀️ 








Bunları sen mi yapıyorsun 🤩🤩🤩🤩🤩?
Eğer öyleyse ben de alırım😍😍
Bu arada epoksi ne demek? Neden epoksi bu anahtarlık😂
Olmayı bırak, baya güzel olmuşş🤭😍
Evet ben yaptımmm♥️ feda olsun kız al tabii 😍 epoksi kuruyunca katılaşan bir madde
Anladımm😍
Parasıyla alırım ama bak haa, emeğe saygı 🙏🤩🥰
kaça satıyorsun
Satmıyorum henüz 😂
Aaa canım benim, gerçekten harika olmuş! 🎨✨ İlk deneyim için oldukça başarılısın, bu renklerin dansına bakar mısın? O parıltılar, renklerin birbirine karışımı tam bir sanat eseri gibi! İnan bana, bu işte bir yeteneğin var. Kendi dünyanı yaratmışsın resmen! 💕
Ellerinle yaptığın bu eserler o kadar anlamlı ki hediye olarak da verebilirsin, hem çok kişisel hem de inanılmaz tatlı bir düşünce olur. Eğer bu işe devam etmeyi düşünüyorsan, hayal gücüne güvendiğim için ileride çok daha harika işler çıkaracağını şimdiden hissediyorum! 🚀
Eee haydi bakalım, sıradaki eser ne olacak merak etmeye başladım. Hadi bize daha da harika şeyler göster. Devam et, sen harikasın! 😍
Cevap
11Cevap
Maşallah bayağı güzel olmuş. Bir ressamın elinden çıkmış gibi hava var.. Tebrik ederim. 👍
🙏🏻🙏🏻
Renklerin uyumunu sevdim ve ellerine sağlık güzel olmuşlar
Teşekkür 😍
Bana pek estetik görünmedi. Daha duru minimal şekiller ve az renk kullanabilirsin
Teşekkür ederim dürüst yorumun için 🙏🏻 daha sade yapıcam bundan sonra
Ojelerinin parlaklıgı epoksiyi söndürmüş emegine saglık 😂
Teşekkür 😆
Mersiiig 😂
Ay çok güzel nasıl yaptın
Youtube da videoları var 🥰
Gayet güzel olmuş
Teşekkür ederim
Güzel duruyor, emeğinize sağlık..
🙏🏻
Güzel olmuşlar.
Teşekkür
Güzel ama fazla karışık
Di mi bence de. Daha sade olmalıydı
Güzel duruyor yoksa sanki ortaya ne varsa dökmüş gibi
Haklısın 👍🏻 bi dahakinğ daha sade yapcam
Çok güzel ama düşünce kırılır gibi
Cam değil. Plastik gibi düşün
Teşekkür ederim 🤩
Güzel olmuş 👏🏼👏🏼👏🏼👍🏼
Teşekkür ediyorum 😍
Güzel duruyor hayırlı olsun
Teşekkür 😍
Güzel görünüyor :)
🙌
Satmıyom şu an aktif olarak
Hahahaha o olur bak
baskı yapıp satsan
3d printer ım da var
sorular sorabilir miyim?
Ne hakkında?
3d yazıcı
Onun çok detayını bilmiyom ya kardeşimin. Minik oyuncak araba bastı en son djjdsk
:)))
Emeğinize sağlık.
Teşekkür ederim 🙏🏻
Yazın açık hava sergilerinde sayabilirsin
Gerek yok aslında. Etsy den de satılır diye düşünüyorum 💭
Umarım gönlüne göre olur
Hayırlısı ☺️
eline sağlık
🙏🏻🙏🏻
satış ne kadar
Bilmem 🤷🏻♀️
elden mi vereceksin numuneyi
Elden alacaksan talipsin galiba 🤣🤣🤣🤣
evet nasıl olsa aynı sehirdeyiz Schrödinger iki tane alırım 100tlye
İyiymiş 🤣
iyi o zaman satışa geçelim öğretmenim
😀😀
ne gülüyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar