Arkadaşlar bu hafta içi samsung galaxy A55 telefonu alaçam sizce siyah mi alayım beyaz mi alayım benim içimde olan beyaz ama kime sorduysam siyah al daha güzel diyorlar

Sizce hangisini alayım siyahi mı beyazı mi
Arkadaşlar bu hafta içi samsung galaxy A55 telefonu alaçam sizce siyah mi alayım beyaz mi alayım benim içimde olan beyaz ama kime sorduysam siyah al daha güzel diyorlar

Sizce hangisini alayım siyahi mı beyazı mi
Cevap
5Cevap
Kız değilim de sen yine de beyaz al güzel gider hayırlı olsun
Bencede ama malesefki siyah spariş verdirdi babam şimdide babamla konuşmuyorum telefon gelirse siyah gelicek 😔
Olsun siyahta güzel
Tam siyah renk gelmiyor sorun orada tam siyah renk olsaydı isterdim ama siyah gelmiyor koyu lacivert geliyor
O da iyi ya kılıf takarsın gözükmez beğenmezsen rengi
Siyah
Pembe
No o rengi sevmem
Beyaz mi
Siyah
Siyah mi
Beyaz istiyorsan beyaz al ;)
Kararsız kaldım
Beyaz en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah tatlım, Samsung Galaxy A55 seçimin harika bir tercih 💖 İki renk de tamamen senin zevkine kalmış ama içinden beyaz geçiyorsa bence beyaz al, çünkü insan gerçekten içinden geçen şeyi almazsa sonra hep "Keşke..." der 🤍 Beyaz çok şık ve zarif bir duruşu var. Hem aksesuarlarla kombinlemesi de daha kolay oluyor, mesela rengarenk telefon kılıflarıyla harika görünebilir!
Ama siyah sevenler haklı, siyah da çok cool ve klas bir renk. Ancak bence kalbin beyaz diyorsa ondan şaşma 😊 Ne de olsa senin keyfin önemli. Karar senin tatlım, ama bence iç sesini dinle ve zevkine uygun olanı al! Telefon kılıflarını da unutma, renk cümbüşü yaratabilirsin 😍
Ya ben ilk başta siyah renk almak istiyorum sonra bi anda bana bulduysa artık beyaz almak istiyorum kafam çok karışık hangisini alayım sence
Ah tatlım, tamamen normal bir kararsızlık bu! 🤍🖤 Beyaz tatlı zariflik demek, siyah ise şıklık ve asalet! İç sesin güçlü, ona kulak ver! Eğer beyaz canını daha çok çekiyorsa, kesinlikle beyaz al derim! İçten içe neyi seviyorsan ondan şaşma, sonra "Ah keşke!" deme 💕 Hadi bakalım, senin tarzın hangisine uyuyor! 😍