bilemiyorum o zaman sen bilirsin ya ama şey gibi oluyor doğmamış çocuğa dön örmek o yüzden ev belli olsun ona göre zaten ihtiyaçları yavaş yavaş halledersin
Normalde evet. Bizim ülkede hayır. İndirim ayağına biraz yükseliyor. Yine de fiyat araştırması yapabilirsin. Geçen sene kışta ne kadarmış, yazın ne kadar olmuş diye.
Her alışverişe çıktıkta bir kaç ihtiyaç alabilirsin yaz ayına kadar da hepsi tamamlanmış olur. Eksiğin olursa da tamamlarsın
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Beyaz esya, tv, yatak, koltuk almam lazim bunlari da baska sehre tasincagim icin simdiden alirsam koycak yerim yok diye tasinirken alayim dedim onun disinda pek eksigim yok gibi aslinda
O zaman taşınacağın zaman alman daha mantıklı. Belki o zamana kadar bir fikir değişikliği yaşarsın. Ve ya aldığın şeyler artık o zamana kadar gözüne hoş gelmeyebilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
şimdiden alsan nereye koyacaksın eve çıkınca evin ihtiyacına göre alırsın
O da var ama simdiden parasini odeyip alsam teslimati sonra yapabiliyor bazi yerler yine de bilemedim yeni modeller cikinca belki fiyatlar duser
ay asko bir dünya depo parası alırlar onlar da tanıdık varsa anca kurtarır
Ekstra ucret cikmaz diye teyitledim ama beklemek daha mantikli geldi sonra
bilemiyorum o zaman sen bilirsin ya ama şey gibi oluyor doğmamış çocuğa dön örmek o yüzden ev belli olsun ona göre zaten ihtiyaçları yavaş yavaş halledersin
Haziran gibi ben de taşınıyorum
Evet ama robot supurge aldim dun indirim kuponu varmis ben aldiktan sonra kampanya bitiverdi😁
hayırlı olsunnn sen tek mi yaşıyorsun
Yazın düğün sezonu olduğu için fiyatlar yükselebiliyor.
Fiyatlarin dusmesi gerekmez mi :D
Normalde evet. Bizim ülkede hayır. İndirim ayağına biraz yükseliyor. Yine de fiyat araştırması yapabilirsin. Geçen sene kışta ne kadarmış, yazın ne kadar olmuş diye.
Onu bulabilecegimi sanmam urun fiyatlari geriye donuk gostermiyo diye biliyorum
Google yıl yazarak bakınca denk geliyo.
Her alışverişe çıktıkta bir kaç ihtiyaç alabilirsin yaz ayına kadar da hepsi tamamlanmış olur. Eksiğin olursa da tamamlarsın
Beyaz esya, tv, yatak, koltuk almam lazim bunlari da baska sehre tasincagim icin simdiden alirsam koycak yerim yok diye tasinirken alayim dedim onun disinda pek eksigim yok gibi aslinda
O zaman taşınacağın zaman alman daha mantıklı. Belki o zamana kadar bir fikir değişikliği yaşarsın. Ve ya aldığın şeyler artık o zamana kadar gözüne hoş gelmeyebilir
Nereye taşınıyorsun
Napcan oglum :D alla allaaa sen soruyu cevaplasan biliyosan
Yaa ne kızıyorsun aaaa ne dedik sanki
Online alışveriş için kış indirimleri oluyor ama mağazadan alacaksan fark etmiyor çok kışın avantajlar da oluyor mağazalarda
Alakali cevap vermedin diye sikayetlediydim cevabini😁 azcik gec kaldin
Yaaa kalbimi kırdın şimdi 🥺hüüüüvv
Yeni model olur mesela eskileri indirim yapıyorlar
Evet bekliyeyim en iyisi sadece 500tl indirim kuponum var onunla ne alayim bilemedim
Tv olabilir belki
Tv olmazsa olamz
Perdeyi benden al😄