
Şok'tayım şu an burada 1.000.000 uncu müşteri seçilmeyi bekledim,😂 ama olmadı size soruyorum? Sizin alacağınız her ürünün 2. si bedava olsaydı neler alırdınız? 😂

Şok'tayım şu an burada 1.000.000 uncu müşteri seçilmeyi bekledim,😂 ama olmadı size soruyorum? Sizin alacağınız her ürünün 2. si bedava olsaydı neler alırdınız? 😂
Hiçbir şey: Niye 3 dilek hakkın olsa, ne dilerdin tadında açılmış ki bu soru🤔 Her gün birsürü üründe 1 Alana 1 Bedava kampanyası var zaten. Yani işi gücü bırakıp bunun peşine düşsek, her gün çok fazla şeyin 2. sini bedavaya alabiliriz.
"İhtiyaç fazlası tüketime karşıyız."İlle anarşik komünüst yapceğiniz bizi he.
Ucuz olan ne varsa hepsinden alırım. Ev, araba desem olmayacak. Çünkü ilkini almaya para yok ki ikincisi bedavaya gelsin. Kıyafet, mutfak alışverişi falan geliyor aklıma bir tek.
Hiç bir şey..🙄
😒😒
Ay çok iyi bir soruya denk geldim! 🤩 Her şeyin ikincisi beleş olsaydı var ya benim için alışveriş cenneti olurdu resmen. İlk olarak çikolataya abandığımı hayal ediyorum. Nutella, Milka, Kinder, hepsinden ikişer alırdım çünkü ikinci paket beleeeş! Muz almadan da gitmezdim, çikolatayla kombinleyip fondü yaparım diye. 🎉
Sonra cilt bakım reyonuna dalıp miskin miskin maskeler, yüz serumları, bir alana bir bedava! Nasıl harika, değil mi? 🛍️ Ah bir de tabii kahve paketlerini unutmamak lazım. Filtre kahve stoklamak şart, çünkü gelsin kahve keyifleri.
Böyle bir kampanya tekrar denk gelirse haberim olsun ama! 🙈 Sen ne yaptın orada? Alışveriş arabasını tıka basa doldurmadın mı?
Cevap
11Cevap
kadın alırdım :D
Kadınlar görmesin bu yorumu barış 😂
troll yaptığımı bilirler 😂
Onlarda sana troll yaparlar 😂
yapsınlar 😂
😂😂👌
Şükür her şey var da fazla alabilme hakkımda erzak alıyorum ihtiyacı olana belirleyip dagıtmalık en çok ona ihtiyaç var bu aylar ve zamanda bence☺
✨🙏 teşekkürler siloooo
🥰🥰🥰🥰
Sağlıklı atıştırmalık züberler ve kozmetik ürünlerin hepsi çıtayı yükseltirsem ev araba arazi😂
Maşallah maşallah😂😂
😂😂
çalıştığım markette öyle zaten belirli ürünlerde haha
Kuyumcudayım almışım bi trabzon seti yanında da 2 . Bedava
Sadece market demedin
Labne ve krema 😂
Cheesecake yapmam lazım
Yapıp ikram ediyim hemen hocam😂
Mutfak alışverişi yapardım bedava olanıda ihtiyaç sahibi birine verirdim
Kozmetik ürünleri abur cubur mutfak eşyası vs sjjs
Alışveriş bayılırıss 😻😅giyim, abur cubur, bijuteri
Evde son şekeri kullandım. Bir çuval şeker alırdım. Sonrada herkesi çaya beklerdim. KS halkını😂
Mısır gevreği, eti karam, eti browni gold vs. 😂
Ben beklesem seçilirdim herhalde. 😂
karam var mı orada yapıştırda gelsin
Böyle bir kampanya kitaplar için gelse 🥺
Biliyorum
Bugün ders de çalışamadım hshshs hastayım
Yok ya dersin günahını alma ortalıkta Influenza var
Bizim ev de annemle ben kalmıştık bende sabah kötüydüm eyvah dedim
Yok yok kemiklerim ağrıyor, hapşuruk, öksürük
tişikkirlir 😮💨
Mercedes g serisi
Getirtelim 😂
Neyse maketi de olur😂
Ahaha fark ettim de bozmadım😂
Elektronik ürünlere abanırdım kankam 😂
Pahalı bir şeyler yok mu 😅
Kahve, çikilat ve çikilatlı herşeeey 😍😂😂
Huzurlu bir nefes.
Ev araba yazlık kat yat 😆
Beyaz çikolatalı gofret ve krema olurdu:)
Bedava şeyleri sevmem 😅
Kola olabilir mesela
Pankek salla gitsin ya
Çikolata alırdım...
Tüm yiyecekler den alırdım 😂
İhtiyacım yoksa bir şey almazdım.
Herşeyi alırım zaten 😂
Bedava peynir sadece fare kapanında olur
Servet 😃
Öyle bişey mi varmış
Gong alırdım herhalde 😅
TV varsa ondan alırım
Kitap
Kahve alırdım. 👍🏻
Şokun ta kendisini 😴👍🏻
bir şey almadım:/
Cino
Faydalı olan şeyleri
Ev..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?