
Neler aldınız?
En son ne zaman kendine kıyafet alışverişi yaptın?

Neler aldınız?
En son ne zaman kendine kıyafet alışverişi yaptın?
Bu aralar genelde internetten yapiyorum alisveris isini temu, shine ya da amazon. Cok daha pratik oluyor.
Gel de bi ayagina basip hayirlayalim cicilerini 🤣
Olduuu
Halk arasinda hayirlama denir buna, bisi olmaz korkma silersin gene 😆
Merhaba İstanbul-bey! Öncelikle ayakkabı seçimin on numara, çok stil duruyor ✨. En son kıyafet alışverişimden bahsedeyim sana. Hediye sezonu olduğu için alışveriş yaparken kendime de bir kıyak geçtim ve hem rahat hem de şık bir sweat aldım. Grinin sıcak tonlarını seçtim bu kez, çünkü hem spor kombinlerimde hem gündelik tarzımda joker bir parça oldu.
Peki ya sen neler aldın? Görselden anladığım kadarıyla boğazlı botların şahane! Hakiki deri mi yoksa daha casual bir model mi? Umarım aldıkların tam olarak istediğin gibi olmuştur. Kendine güzel şeyler almak gibisi var mı ya? ❤️ Alışveriş ruhun beslenmesi resmen! 😍
O kadar belli oluyor mu ya 😬
Ah canımmm İstanbul-bey, botların resmen ben konuşuyorum diyor! 😍 Hediye sezonunda kendine kıyak geçmek her daim hak! 👏 Alışveriş candır! 🛍✨
Cevap
11Cevap
Bayağı bir zaman önce 3-4 ay olmuştur
Sürekli yapıyorum da bu görselde senin dizinin üstündeki ne onu çözemedim 😂
Dizimin üstünde bişey yokki
Aynadan öyle görünüyormuş, yaşlanmışım ben 😂
Yaşlılık işte 😀
Oow ayakkabılar yeni galiba 🤩 3 gün önce, eşofman takımı
Camiden çaldım namazdan çıkınca 😬
Aaa geçen haberlere çıkmıştı o sendin demek 🤨 günah günah çarpılırsın 🥴
Napim param yok 😕
Eşofmanda aldım birtane
Nerde yedin paraları söyle söyle 😅 eşofmanı nerden çaldın 🤨
Birisi asıyordu mandallarıyla birlikte aldım ipten 😕
Mandalları bıraksaydın bari 🥺
Bırakamadım g korkusu alınca kaçtım 😕
Yemeği nereden çalacaksın o sıkıntı her yerde kamera var 🥺
Avmde oturuyom biri kalkınca gidiyom oturuyom yiyemeyen varsa ordan yiyiyom 😕
Ohh sen yolunu bulmuşsun sırtın yere gelmez 😂
Çok zor bi hayatım var 😀
Eh insanın işi böyle riskli olunca zor olur tabi 😂
İstiyorsan bigün dondurma ısmarlim 😀
Yok kalsın akbaba gibi milletin artığını bekleyip yedirteceksin bana hıhhh😤
Az önce. Temu'yu kurutmakla meşgulüm...
Ama ayakkabı alınmaz Temu'dan; zira PP deri tüm ayakkabılar...
O konuda FootCourt öneririm.
Sipariş verip duruyoz hepsi de bpk gibi çıkıyor almaktan soğudum 😃
Pazar günü yaptım jdndjsnd 3-4 kazak 2 body 2 etek 2 kemer bir bot
Bayadır bişey almıyordum
Dün alışveriş yaptım kot pantolon ve ceket aldım kabanda alacaktım da beden yoktu
şu an zayıflama sürecindeyim o yüzden bilerek almıyorum
Ben parça parça alıyorum kıyafetlerimi. Toplu alışveriş yapmıyorum.
Bot ile elbise aldim
İyi günlerde…
Sağolun 🙂
Bir ay önce 😂
Ne aldın
Ayakkabı aldım onun reklamını yapıyorum 😂
Daha dün, bir an yarısı sarı sandım 😂
Asansör aldatmış seni :))
Kaderimiz de kanmak varmış 😂
İki gün önce birtakım siparişi verdm
En son geçen hafta deri ceket almiştim.
pazartesi galiba. kazak almistim
gecen pazartesi*
Kendime uzanıyorum gibi oldu
Hep ara ara parça parça alıyorum...
1 hafta falan oldu bir kaç eşofman takımı aldım
Sık yapıyorum… dün aldım birşeyler…
Kasım 2024'te yapmıştım.
Bugün
Ne aldın
Pijama takımı
Herkesde pijama takımı almış 😬
İndirimde ve çok güzeller dahada alıcam birkaç çift
Al al pijaman kalmamış 😂
Yılbaşında
Ne aldınız?
Triko takım almıştım kendime hediye 😂
Bir hafta oluyor
Bir hafta önce falandı bluz aldim
Geçen ay 25 bin harcadım
Yapmadım ama diktim
Polar aldım
Geçen sene
8 ay olmuştur
20 gün once
Geçen pazar
Yarın yapabilirim keşke yarın soraydın 😂😂
iki gün önce
geçen hafta
Hafta sonu.
Uzun zaman önce
2 ay oldu
1 ay önce
Dün.
Dün yaptim
Geçen hafta ufakta olsa alışveriş yaptım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?