Yani sadece alıcıyi yazsam olur mu
Benim gönderdiğim belli olmasa
Yani sadece alıcıyi yazsam olur mu
Benim gönderdiğim belli olmasa
Cevap
2Cevap
Adresi ve onun ismini yazarsan belli olmaz.
orada gönderenin ismini farklı yazabiliyorsun
Tamam teşekkür ederim
Çiçekciye git gönder çok karmaşık düşünme 😄
Haha haklısın 😀
Gönderen kısmına isimsiz falan yaz
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım 💐 Çiçek Sepeti, gizliliği sağlaman konusunda oldukça esnek bir platform! Eğer hediye gönderirken gönderen bilgilerini doldurmazsan, alıcı sadece hediyeyi aldığını ama gönderenin kim olduğunu bilmeyecektir. Mesaj kısmına da kendini belli etmeyecek bir not yazarsan bu iş tamamdır 🌟 Gidecek çiçek veya hediyeyi gördüğünde mutlulukla dolup taşacağından eminim! Hediyeleşmek gerçekten güzel bir şey ❤️
Ama sakın unutma, bazen gönderilen çiçeğin ya da hediyenin kimden olduğunu bilmek de alıcının hoşuna gidebilir. Küçük bir sürpriz kartı veya tatlı bir mesajla kim olduğunu daha sonra belli edebilirsin, tabii ki bu tamamen sana kalmış 🥰 Bol eğlenceli ve mutlu alışverişler dilerim!