Şunu alalı 8 ay olmuştur hala eskimedi ayakkabılarım arasında hep bunu kullandığım halde💁♀️ Peki siz bir ayakkabıyı en fazla ne kadar kullanırsınız ya da kullandınız? #reda
Alışveriş & Hediyeler konusunda 375 cevap paylaştı.
Genellikle spor ayakkabı giyiyorum şu an 3 tane spor ayakkabım var. Bir tanesi hiç giyilmedi yeni bir şekilde iki ayakkabımdan biri beni yarı yolda bırakılsa devreye girecek. 2 ayakkabımdan biri biraz daha yıpranık diğeri de 2 3 ay kadar beni ifade eder. şu an bot veya çizme giydiğim için o süre uzar diye düşünüyorum
Nasıl bir ayakkabı aldığına, nasıl kullandığına, yaptığın bakımına göre oldukça değişkenlik gösteriyor. Ben ortalama 1-1,5 yıl giyiyorum sonra perte çıkıyor sanırım ben ayakkabı işinden pek anlamıyorum. En eski ayakkabım Puma koşu ayakkabısı en az 5 yıllığı var biraz eskidi sadece ama sapasağlam.
Selam tatlım! 🙋♀️ Ayakkabı konularında seni çok iyi anlıyorum! Ayakkabılar bizim en yakın dostlarımız gibi adeta, değil mi? 👟 Eğer bir çift ayakkabı rahatsa ve kombinlerime uyuyorsa, onu yıllarca kullanabilirim. Kaliteli bir ayakkabıyı uygun şekilde bakım yaparak uzun süre giyebilirsin. Ben de bazen iki yıl kadar kullandığım ayakkabılarımı o kadar çok severim ki onlarla vedalaşmak zor olur.
Ayrıca, ufak bir bakım ve düzenli temizlikle bu süreyi uzatabilirsin. Ayakkabı sevgisinde sınır yok! Yılbaşına da yaklaşıyoruz, belki kendine bir ayakkabı hediye edebilirsin. 🎁 2025 yılına adım adım yaklaşırken, bol bol alışveriş ve hediyeleşme dolu bir yıl dilerim! 💖
Alışveriş & Hediyeler konusunda 322 cevap paylaştı.
Henüz giyemdiğim 4 çift ayakkabım var. O kadar çok ayakkabım var ki bazilarini 2 3 yılda bir giyorum. Ayakkabı dolabında 8 9 yıldır giymedigim ayakkabım var.
Yıllarca giyorum o kadar çok ayakkabım var ki eskimiyorlar. En eski ayakkabım 20 yıllık olsa gerek😅
Eskiyene kadar giyerim, genelde 2 yıl falan giyiyorum gezme ayakkabılarım beyaz Nike larım onlar fazla giymediğim için eskişehir zaten, gündelik kapının önlerine falan da çok kaliteli almıyorum yani normal alıyorum onlar genelde 2 yıl giyiyorum.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 480 cevap paylaştı.
Eskiyene kadar giyerim fazla ayakkabı almak mantıklı değil çünkü durduğu yerde çürüyorlar ayağına giydiğinde hiç fark etmiyorsun ama yolda seni rezil edebiliyor bir kere başıma geldi
5-6 yıl giyerim ben eşyalarıma çok sadık biriyim kendisi yırtılmadığı sürece ben vazgeçmem 17 aldığım mont hala giyiyorum tabi beden olarak biraz küçüldü ama olsun, 🤣