Alışveriş & Hediyeler Stanley termos kullanan var mı memnun musunuz kulplusu mu kulpsuzu mu? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Küçük yani Stanley termos kullanan var mı memnun musunuz kulplusu mu kulpsuzu mu? Cevapla Kullanıcı Yorumları ve Soruları Ürünleri Kullananların Deneyimleri Memnuniyet Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Büyük olanı var 2 litrelik çok memnunum 0 0 Yorumla
İnflames2626 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 93% 1 yıl Yeni aldım çok iyi kulüpsüz 400ml sanırım 0 0 Yorumla
Ankaraefesi06 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl ben kulplusunu kullaniuorum memnunum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Kulpsuz kullanıyorum çok iyi geliyor 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Pipetlicalatım diyorum ya Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Al o da güzel Yorumla
Siyah-Atlı-Prenss Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Abartı bence 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Hangisi abartı kulplusu mı Yorumla Siyah-Atlı-Prenss 1 yıl Hepsi abartı altı üstü bir termus yani altın yumurtlayan tavuk gibi abartmaya gerek var mı Yorumla
gezginberkay Takip Et Xper 5 Yaş: 25 1 yıl Baya memnun evet kullanıyorum 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Kulplu mu kulpsuzunu mu önerirsin pipetliyi almayı düşünüyorum ya Yorumla gezginberkay 1 yıl Bu sana bağlı nasıl kullanmak istersen Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Büyük olanı var 2 litrelik çok memnunum
Yeni aldım çok iyi kulüpsüz 400ml sanırım
ben kulplusunu kullaniuorum memnunum
Kulpsuz kullanıyorum çok iyi geliyor
Pipetlicalatım diyorum ya
Al o da güzel
Çok güzel hacmi büyük al imkan varsa
Abartı bence
Hangisi abartı kulplusu mı
Hepsi abartı altı üstü bir termus yani altın yumurtlayan tavuk gibi abartmaya gerek var mı
Baya memnun evet kullanıyorum
Kulplu mu kulpsuzunu mu önerirsin pipetliyi almayı düşünüyorum ya
Bu sana bağlı nasıl kullanmak istersen
evet memnunuz
memnunum iyi.
Evet gayet güzel kullanışlı