Temu alışveriş uygulamasını kullananlar detay konusunda yardımcı olabilir mi?

Arkadaşlar temu uygulamasını telofonuma yeni indirdim. Kişisel bilgilerimi kaydedip dört parça ürün siparişi verdim. Devlet temu üzerinden yapılan alışverişlerde 150 euro sınırını 30 euroya çekmiş. % 30 olan vergiyi ise % 60'a çekmiş. % 60 vergiye rağmen bizim e-ticaret siteleriyle kıyaslandığında hala daha ucuza geliyor. Millet süpürmüş burayı bizim daha yeni haberimiz oluyor. 😅

Yeniden başka ürün sipariş verebiliyor muyum? Aylık bir kota var mı? Yani birkaç günde bir 30 euro altında ürün alsam problem çıkar mı? Gümrükte sorun oluyor mu? Bir ayda alacağımız ürün sayısı ya da tutarı ne kadar olmalı? Şimdiden teşekkürler.

Temu alışveriş uygulamasını kullananlar detay konusunda yardımcı olabilir mi?
Temu alışveriş uygulamasını kullananlar detay konusunda yardımcı olabilir mi?
Cevapla