...
Buzdolabı alacağım, hangi markayı tavsiye edersiniz?
...
boyutlari onemli. bir aile dolabi ise Siemensin K serisi yilda 250 kWh elektrik tuketimi olan buzdolaplari cok iyi 40 bin tl civari. Yine siemensin daha kucuk 200 kWh lik buzdolaplarida var.
Samsungta bu konuda fena degil.
butcene gore oneride bulunabilirim
Cevap
15Cevap
Kaliteli bir şey istiyorsan Miele, orta sınıf diyorsan Siemens, işimi görsün yeter diyorsan Vestel.
Ben arçelik dolabimdan da yetkili servisinden de çok memnunum
Arçelik ve Beko, hem servis hem yedek parça hem de sağlamlık açısından en idealidir.
Bizim evde bir buzdolabı var 15 yıldır kullanıyoruz ne birgün bozuldu ne su akıttı valla çok iyi bir şey markasıda arçelik
Ben genelde arcelik beko kullanırım
1. Bosch veya 2. Samsung veya 3. Tercih Vestel
Tabiki Arçelik iyi akşamlar 🙏🥰💓
Beyaz eşyada beko dan sasma
Herseyini al Beko'dan vrya Bosh'tan
Samsung ya da profilo
Alman malı patentli Bosch Siemens alabilirsin.
Kesinlikle beko
Boş 😀
Profilo
Arçelik.
siemens bosch
Bosch tavsiye ederim
Arcelik
Bekoooo
Arçeliktir 🤌🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar