Mağazada hırsızlık yapan arkadaşıma engel olmadım ve yanındaydım ne olur?

Avm deki bir mağazadan arkadaşım bir şeyler çalmış kabinde, hiçbir kameranın önünde olmadığı ve çalışanlar görmediği için sorun yok diye düşünüyorum bana gösterdi aldıklarını. Sonra hızını alamayıp başka bi mağazaya girdi ve bana çüzdan vs. almak istedi. Yine kimseye yakalanmadı ama alarmlarını eliyle çıkarmıştı ve kabinden çıkınca mağazadaki bi yerlere o alarmı bırakacağını söyledi. Her şeyi bilmeme rağmen engel olamadım sadece çok riskli yapma bence dedim. Çıkardığı alarmları ve ambalajları eldivenlerin içine koydu ve ondan sonra ben ellediği tüm eldivenleri geri elledim mal gibi. Ve hiçbir şey olmadan çıktık ama bir gün o eldivenlerin içine bakarlarsa çalışan ya da müşteri, bunlar ne demeyecek mi? Kim koymuş bunları diyip kamera kaydından baksalar ve bizi görseler. Ben de yanmış oluyorum... Ama daha büyük sorun ve asıl sorum kameradan bizi polise verirlerse polis bizi bulabilir mi? Bulursa eğer ödeyerek olayı bitirebilir miyiz ikimiz de 18 yaşındayız. Ya da ceza çekilecekse benim haberim yoktu desem olmaz mı? Sonuçta arkadaşım eldivenlerin içini gösterdiği için elledim nerden bilebilirdim ki bir şey çaldığını? Lütfen yanıtlayın.

Güncellemeler
1 yıl
Sorun çözüldü sanirim arkadasim gidip eldivenlerin içinden öten şeyleri almış np
Mağazada hırsızlık yapan arkadaşıma engel olmadım ve yanındaydım ne olur?
Cevapla