Ben telefon aldım. :) Normal fiyatından yaklaşık 2500 lira indirimle almış oldum. 😇 Sizin var mı böyle bir fırsat alışverişiniz?

Ben telefon aldım. :) Normal fiyatından yaklaşık 2500 lira indirimle almış oldum. 😇 Sizin var mı böyle bir fırsat alışverişiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Daha hiçbir şey almadım almayı da düşünmüyorum gadası
Öyle bir ürün almadım. Şu indirimlerdede ürünü normal fiyatından satıp indirim yapmış gibi gösteriyolar mı acaba diye bir düşünmüyorum desen yalan olur
Kasım indirimlerinden bir kazak aldım mor çok güzel.
Almadım bir şey
Almadim daha param yok
Yazlık giysiler bence
Ben hiçbişey almadım
Hiç kaçırmam