Kredi ödediğim için aşırı fakirim bir süre de öyle gidicek nadir de olsa yürüyüşe çıkıyorum kendi ayakkabılarım eskisin istemiyorum BİN TL yürüyüş ayakkabısı buldum 1 numara büyük ama ne yapayım sizce? Çok rahat denedim daha önce?
Gerçekten fakirim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bin liraya iskender yenmiyor mk, ayakkabı bulmuşsun halen tatava yapıyorsun
1kya * yiyip üzerine senin gibi parlak yumurta yerim (yağda parlayan sahanda yumurta)
Skender beyyyyy
1k altında artık kara lastik bile kalmadı. İnsanlar artık herşeyi paraya bağladı. Maalesef ne kadar para o kadar kalite oldu günümüz dünyası...
Hiçbir şey için kendinden kısma ayakkabı istiyorsan al ha bir numara da büyük alma ayağına iyi gelen al al
Al elbette.
1 numara büyükse içine keçe kullan
yani normal degil mi? fiyat performans urunleri bile hep o aralikta
Değil.
Ben 5 bin liraya aldım
Güzel günler de kullan ama sorum bu degil
Değil
Al derim 1 numaradan bir şey olmaz.